התקשרו! 1-800-248-888

מחפשים קמין איכותי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מידע נוסף בנושא

    קמין נפט

    נמאס לכם לסבול מקור בימים שבהם אפילו בישראל קר? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם, כי מי לא היה רוצה שיהיה לו כמה שיותר נעים? זה נכון שבאופן טבעי כולנו חושבים ישר על האפשרות של הדלקת המזגן או על קניית עוד מפזר חום, אך האם לא כדאי יהיה להתקין פתרון חימום אמיתי? כלומר כזה שמחזיק מעמד לשנים? התשובה היא בהחלט חיובית, ואתם תראו שאם אחת ולתמיד תבחרו לכם קמין איכותי וטוב, כמו לדוגמא קמין נפט, הרי שהחיים שלכם בבית יהיו נעימים יותר. אין סיבה לדחות את העניין ואתם אפילו לא חייבים לחכות לחורף הקרוב, כי למה לא להכין את הבית שלכם לחורף מבעוד מועד?

    קמין נפט מוסיף לאווירה

    יש לא מעט סיבות שבגללן אנחנו יכולים לראות עוד ועוד אנשים שבוחרים בשנים האחרונות לקנות קמין נפט, כמו לדוגמא האווירה שקמין כזה יוצר. אומנם זה נכון שבראש ובראשונה המטרה היא לחמם את המקום, אך בסופו של דבר יש כאן גם עניין של עיצוב, אלגנטיות ואווירה. אתם יכולים להיות בטוחים שבין אם תתקינו א הקמין בבית הפרטי שלכם ובין אם אתם רוצים אותו עבור משרד העסק, איש לא יוכל להתעלם ממנו ותוכלו ליהנות ממנו מאוד. בנוסף לכך, יש לו עוד כמה יתרונות כמו העובדה שהתפעול שלו מאוד פשוט והעלויות של השימוש בו נמוכות, אז למה אתם מחכים? בואו לבחור עוד היום את קמין הנפט המתאים לכם ביותר ותראו שהחיים שלכם יהפכו להיות הרבה יותר חמימים ונעימים.

    קמין נפט קונים מחברה מנוסה

    זה שיש היום לא מעט חברות שיכולות להציע לכם קמינים שונים זה נכון, אך לא בכל מקום תוכלו לקבל שירות שכולל:

    • מקצועיות
    • אדיבות
    • סיוע בבחירת הקמין המתאים
    • התקנה ושירותי תיקונים בעת הצורך

    לכן, אם אתם מחפשים את הטובים ביותר אתם יכולים להפסיק את החיפוש, כי הינה מצאתם אותנו! את חברת "אל-חום פתרונות משולבים" הקמנו כבר בשנת 1990 ואנחנו הכתובת הכי טובה שיש לכם לבחירת קמין נפט מעוצב ומחמם.

    קמין נפט הוא האמין והעמיד ביותר משאר סוגי הקמינים האחרים מבוססי הגז, החשמל או העצים. הקמין אינו מתאים לכל סוגי החללים מפני שהוא מחייב ארובה על מנת לפלוט את העשן היוצא ממנו ולכן נוכל למצוא אותו בעיקר בבתים פרטיים. על אף העלייה במחירי הנפט ברחבי העולם הקדמה הטכנולוגית אפשרה את הירידה הדרסטית במחירי הקמינים המבוססים על נפט וכיום ניתן לרכושם במחירים נמוכים יחסית לעומת העבר הלא רחוק. מעבר לחום שזו מטרתו העיקרית של הקמין מטרה לא פחות חשובה שהוא ממלא היא האווירה אותה הוא משרה על יושבי הבית. אווירה חמה, שכיף לחזור אליה לאחר יום עבודה ארוך או בפנאי עם ספר טוב או סדרה מותחת. יחד עם זאת, כפי שציינו ישנם עוד סוגים של קמינים ועליהם נפרט בקצרה במאמר שלפניכם על מנת לעזור לכם לבחור באחד שיעשה לכם נעים בימי החורף הגשומים.

    גז, עצים, חשמל או קמין נפט – כך תדעו לבחור

    • קמין עץ: הקמין הקלאסי אותו אנו מכירים כמובן בשמו העברי אח. הקמין זול יחסית לעומת אחיו המבוססים על שיטות חימום שונות וכמו ההבדל בין סופלה פרווה לסופלה העשוי שוקולד אמתי כך גם האותנטיות של העץ הבוער אל מול הקמינים האחרים.
    • קמין חשמל: פתרון אידיאלי לדירות סגורות בבנייני מגורים. ההתפתחות הטכנולוגית הביאה לכך שהקמין החשמלי מספק את החום הרצוי אך ובנוסף מדמה מראה של להבות אמתיות בדיוק כמו קמין העץ אך בניגוד אליו אינו מצריך כלל תחזוקה מפני שאין פסולת או לכלוך לחלל מסביבו.
    • קמין גז: גם את הקמין המבוסס על גז ניתן להתקין בבנייני מגורים מפני שגם הוא אינו דורש ארובה. הקמין הוא בחירה מועדפת על ישראלים רבים בשל עלויות הגז הנמוכות משמעותית יחסית לחשמל והנפט. גם לסוג זה כמעט ואיננו נדרש לתחזוקה שוטפת.
    • קמין אתנול או ביו אתנול: הפתרון החדיש ביותר ואחת הבחירות הראשונות בשנים האחרונות, האתנול הוא סוג של אלכוהול המורכב ממרכיבים שונים והוא מספק לנו אש אמתית בקמין מבלי עשן מה שהופך אותו לפופולרי ביותר הן בבתים צמודי קרקע והן בדירות בבנייני מגורים.
    • קמין נפט: נסיים עם האחד איתו פתחנו. הקמין הזה הוא האמין והעמיד ביותר משאר הסוגים אך אינו יוכל להיות מותקן בכל בית בכלל ובכל חלל בפרט. על מנת להתקין קמין שכזה מומלץ
    • לעבוד עם חברה וותיקה ואנשי מקצוע בעלי ידע, וותק וניסיון וזה בדיוק מה שאנו מציעים לקהל לקוחותינו.

    קמין נפט שמחמם את הלב

    עושה לנו טוב בלב בחברת 'אל – חום פתרונות משולבים' כאשר יותר ויותר אנשים בוחרים בנו כבחירה הראשונה לחימום או קירור ביתם ומצטרפים לאלפי הלקוחות שכבר מאז שנת 1990 יודעים על מי לסמוך על מנת שיהיה להם נעים בכל עונות השנה. פנו אלינו ואנו נבין את צורככם ונתאים לכם את הפתרון המושלם למזג האווירה והאווירה בבית. כי אמרת קמין נפט, גז, חשמל או עץ – אמרת 'אל – חום פתרונות משולבים'.

    תנור נפט

    אחד מפתרונות החימום הטבעיים לבית הינו תנור נפט. זהו פתרון מצוין לכל מי שסובל מהאוויר היבש של המזגנים ומחפש חלופה נעימה וטובה יותר. תנור נפט מפיץ חום חזק אשר מתפשט בבית, הוא נעים וחזק והשימוש בו הינו פשוט וקל. בנוסף לכל, תנור נפט אינו דורש תחזוקה רבה מה שהופך אותו לפשוט וידידותי לסביבה. באל חום פתרונות משולבים תוכלו למצוא צוות מקצועי אשר יתאים לכם את תנור הנפט המתאים ביותר עבור הצורך שלכם.

    למה דווקא תנור נפט?

    בעבר כאשר חיפשו פתרונות חימום טבעיים האופציה הראשונה ולרוב גם היחידה הייתה קמין עץ. אין ספק כי מדובר באפשרות מעולה ומחממת מאוד אך היא לא מתאימה לכל בית. כיום ישנם פתרונות נוספים לכל מי שמעוניין בחימום טבעי אך אין לו את התנאים המתאים לכך מבחינת מבנה הבית. תנור נפט הינו הפתרון האולטימטיבי מכמה סיבות:

    1. מתאים לכל בית – תנור נפט אינו דורש ארובה ולכן ניתן להכניס אותו לכל מבנה, זהו תנור עומד ולכן אין כל צורך בבניה, פירוק או הרכבה של קירות מה שהופך את ההכנסה שלו לבית לקלה ופשוטה.
    2. קל לתחזוקה – תחזוקה של תנור נפט אינה דורשת מאמץ רב. מכיוון שלא מדובר על בעירה של עצים אין כל צורך בניקיון שוטף או בעיסוק מכביד של הכנסת עצים אל תוך התנור.
    3. חסכוני בחשמל – תנור נפט עובד על בעירה של נפט ואינו צורך כל חשמל מה שהופך אותו לאחד ממקורות החימום החסכוניים ביותר הקיימים בשוק כיום ואין ספק כי זהו אחד היתרונות המשמעותיים ביותר.

    רכישת תנור נפט

    ההחלטה לרכוש תנור נפט הינה החלטה משתלמת מאוד אך עם זאת חשוב מאוד לדעת מהיכן אנו מבצעים את הרכישה. מכיוון שמדובר בפריט אשר אמור ללוות אותנו לאורך שנים וכיוון שהעלויות אינן תמיד זולות יש לשים לב כי המקום ממנו אנו רוכשים ייתן לנו את האחריות הנכונה ואת השירות הטוב ביותר. לאל חום פתרונות משולבים ישנו ניסיון רב בתחום פתרונות החימום. אנו מכירים כל קמין וכל אח שקיים בשוק, כך שנוכל לתת את המענה הראוי וההולם ביותר עבור כל בקשה שלכם ולו הקטנה ביותר.

    תנור נפט מומלץ

    חימום הבית היא שאלה מרכזית שמשפיעה על כל תהליך העיצוב וההתאמה של מוצרים בחלל הפנים של הבית שלכם, בוודאי אם אתם מתגוררים מחוץ לעיר. באזור הצפון, כמו גם במדבר, מה מזג האוויר יכולים להיות לא צפויים, ובמיוחד בתקופת החורף אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שיש לכם מערכת חימום איתנה ואיכותית המבוססת על תנור נפט, ויוצרת חימום בסטנדרט גבוה ובהתאמה לכל הציפיות שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים לעבוד עם חברה אמינה ומקצועית כדי לבחור תנור נפט אבל גם לבצע התקנה שמתאימה על הציפיות שלכם ושם משרתת את מבנה הבית שלכם בצורה הטובה ביותר. אנחנו, אנשי צוות חברת אל חום פתרונות משולבים, נשמח ללוות אתכם ולהציע לכם ידע וניסיון שנצברו לאורך שנים ארוכות של עבודה מקצועית.

    למה תנור נפט יכול לשדרג את הבית שלכם?

    תנור נפט יכול לשדרג את הבית שלכם קודם כל מפני שהוא מאפשר לכם לייצר פתרונות חימום שמתאימים לבית המגורים שלכם. במקום להשתמש במערכת החשמלית ולהשפיע על חוויית המגורים בבית, אפשר לייצר מערכת נפרדת שאתם יכולים לשלוט בה ושהיא משרתת בצורה הנכונה את הציפיות ואת הצרכים של בני הבית שלכם. באותה נשימה, תנור נפט הוא תנור מעוצב שמשתלב במראה חלל הפנים שלכם בהתאם לציפיות שלכם, והופך את מראה חלל הפנים למוקפד בכל קנה מידה שהוא. כך שאתם יכולים להבטיח שיש לכם שילוב צבעים נכון, שימוש במרקמים שאתם מעוניינים לייצר, והתאמה לסגנון העיצוב הכללי של בית המגורים שלכם.

    כל מה שיכול להעשיר את מראה הסלון שלכם

    בין שאתם מייצרים סלון בעיצוב מודרני ובין שמדובר על סלון אקלקטי, התאמת תנור נפט מתבצעת על פי הסטנדרטים שאתם רוצים לשמר בבית המגורים שלכם. הידע והניסיון שמביאים אנשי המקצוע בתחום, בא לידי ביטוי לאורך כל שלבי הדרך, והוא מבוסס בעיקר על הציפיות שלכם ועל עבודה משותפת כדי לייצר את התנור המושלם. אז אל תהססו לפנות אל הצוות המקצועי של חברת אל חום פתרונות משולבים, כדי לקבל את המוצר שתמיד חלמתם שיהיה לכם בבית.

    חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
    קטלוג
    אל חום קמינים

    מחפשים קמין איכותי? השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תפריט נגישות