התקשרו! 1-800-248-888

קמין ללא ארובה אתנול / ביו אתנול
מבערים: קמין רצפתי: קמין שולחני: קמין בילד אין לקיר:

מחפשים קמין איכותי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מידע נוסף בנושא

    קמין אתנול ללא ארובה

    אם בעבר קמין היה מתאים רק לבתים מסוימים כיום עם החידוש של קמין גז ללא ארובה אין בית בישראל שאינו יכול ליהנות מהיתרונות של חום טבעי. שימושה העיקרי של הארובה הינו על מנת לפזר את החום גם במקומות אחרים בבית אך מכיוון שזהו צורך שאינו נחוץ לכולם קיימת האפשרות להתקין את הקמין גם ללא ארובה ובכך לאפשר לבתים רבים להיחשף לשיטת חימום זאת. באל חום פתרונות משולבים ישנם מגוון רחב של קמיני גז עם וללא ארובה.

    כיצד רוכשים קמין גז ללא ארובה?

    קמין גז ללא ארובה מיועד בעיקר על מנת לחמם חללים קטנים כגון חדרי שינה או חדרי משפחה קטנים. הוא בעל יתרונות רבים וחסכוני מאוד בחשמל ולכן מדובר ברכישה מוצלחת. לפני הרכישה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע המכיר את הנושא על בוריו ולכן יוכל לתת לכם את המענה ההולם ביותר עבורכם. אל חום פתרונות משולבים הינה חברה בעלת מוניטין גבוה וניסיון רב בתחום פתרונות החימום. לכל שאלה שלכם הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם. אנו מבטיחים לכם את הקנייה הבטוחה ביותר והנכונה ביותר עבור הבית שלכם.

    למי מתאים קמין גז ללא ארובה?

    קמין גז ללא ארובה נחשב למוצר מהפכני כיוון שהוא למעשה מתאים כמעט לכל בית, ומהווה פתרון יעיל ונוח עבור מרבית הדירות בישראל:

    • התקנה – מכיוון שמדובר בתנור חיצוני לקיר ישנה האפשרות להציב אותו בכל מקום ובכל חלל אותו נבחר לחמם. אין צורך בחציבה או עבודה מוקדמת מה שגורם לו להיות נוח ואף חסכוני מבחינת הכנות מוקדמות.
    • הפעלה פשוטה – היתרון המשמעותי של קמין גז, בעיקר כזה ללא ארובה, היא ההפעלה שלו. על ידי לחיצת כפתור פשוטה ניתן לחמם את הבית. פעולה פשוטה זאת הופכת את הקמין לשימושי עבור כל אחד, הן עבור צעירים והן עבור מבוגרים.
    • חלל החדר – קמין גז ללא ארובה נועד לחמם בעיקר חללים קטנים, ולכן חשוב מאוד לשים לב אל פרט קטן זה על מנת לא להתאכזב מפעולת הקמין בחללים הגדולים יותר של הבית.

    קמין גז ללא ארובה

    אם החלטתם לשלב מערכת חימום קלאסית ויוקרתית בבית המגורים החדש שלכם, סביר להניח שאתם מחפשים דרך להתקין קמין באחד מחדרי הבית. היום, כשיש פתרונות טכנולוגיים מיוחדים, אפילו בבתים משותפים רבי קומות אפשר לבצע התקנה של קמין גז ללא ארובה, ולשלב את היוקרה ואת העיצוב, בצורה בטיחותית. ונוחה לשימוש. ובדיוק מהסיבה הזו, אנחנו רואים ביקוש הולך וגדל להתקנה של קמין גז ללא ארובה במגוון אזורים ברחבי הארץ, תוך שמירה על סטנדרט עיצוב מוקפד ועל חוויית לקוח ללא פשרות. אם גם אתם רוצים להצטרף למהפכה, וחשוב לכם לייצר חלל מגורים מיוחד במינו, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת אל חום פתרונות משולבים, ואנחנו נעזור לכם למצוא קמין גז ללא ארובה שמתאים לצרכי חלל הפנים שלכם.

    איך להתאים אח גז ללא ערובה לבית שלכם?

    התאמה של קמין גז ללא ארובה לבית מגורים מתחילה קודם כל בהסתכלות על מבנה חלל הפנים. צריך לראות היכן נמצא חיבור למערכת הגז ולמערכת החשמל, האם ניתן לייצר חיבורים מתאימים, והאם יש לכם מספיק מקום בחלל הפנים בשביל להתקין קמין גז ללא ארובה. במקביל, חשוב לבחון גם את אלמנט העיצוב של חלל הפנים שלכם, ולוודא שאתם בוחרים מוצר שמתכתב עם דפוסי העיצוב של שאר חלקי הבית. בדיוק מהסיבה הזו, המשימה הראשונה שאתם צריכים להשלים כדי להתקין קמין גז ללא ארובה בבית שלכם היא הזמנה של צוות מקצועי אל תוך חלל הפנים בבית, בשביל להסתכל מקרוב על הנכס ולבנות את תכנית העבודה המתאימה ביותר למבנה חלל הפנים שקיים אצלכם.

    קמין ללא ארובה – עבודה של אנשי מקצוע

    אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת על חום פתרונות משולבים, נעזור לכם להתקין קמין גז ללא ארובה תוך התאמה של המוצר למידות של בית המגורים שלכם בצורה מדויקת. והכל, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום, כמו גם קטלוג מוצרים נרחב ואיכותי שממנו אתם יכולים לבחור את הקמין החדש שלכם.

    חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
    קטלוג
    אל חום קמינים

    מחפשים קמין איכותי? השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תפריט נגישות