התקשרו! 1-800-248-888

מחפשים קמין איכותי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מידע נוסף בנושא

    בואו לקנות קמין גז אצל המומחים בתחום

    אם גם אתם נמצאים היום בשלב שבו אתם מחפשים את פתרונות החימום הכי טובים שיש לבית שלכם, אפשר להבין אתכם. כמה שנים עוד נמשיך לחמם בצורה נקודתית בעזרת רדיאטור קטן שאנחנו צריכים לגרור איתנו לכל מקום? או בעזרת המזגן שמהר מאוד מייבש את האוויר ולא נותן לנו לנשום לרווחה? מעבר לכך שכל אחד צריך שיהיו לו פתרונות חימום בבית, יש כאן גם עניין של עיצוב, כי אם אפשר לשלב בין פתרון חימום ובין עיצוב יפה, אז למה לא? אם גם אתם רוצים ליהנות מאווירה טובה, מחימום ומאלמנט עיצובי שכל מי שייכנס אליכם הביתה לא יוכל להתעלם ממנו, הרי שהאפשרות של קמין גז זו בחירה נהדרת, אז למה אתם מחכים?

     

    אם תעשו חיפוש קצר באינטרנט אתם תראו שלא חסרים אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הזה ושיוכלו להמליץ לכם על פתרונות החימום המתאימים ביותר לביתכם. עם זאת, לא בכל מקום תפגשו צוות שמשלב גם את המקצועיות, גם את האדיבות וגם את המגוון הגדול של קמינים מכל הסוגים. לכן אנחנו בחברת "אל-חום פתרונות משולבים" זו הכתובת הטובה ביותר עבורכם ואתם מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום לקבלת השירות המקצועי שלנו.

    מה מיוחד בקמין גז שתתקינו בסלון?

    ראשית, כדאי לדעת שקמין גז אתם יכולים להתקין לא רק בסלון אלא גם בכל חדר אחר בבית, ושנית, חשוב שתדעו שיש היום מגוון רחב של מוצרים בתחום הזה. לכן לא תמיד קל לבחור בין האופציות השונות, כי מדובר על קמינים ששונים אלה מאלה בפרמטרים חשובים כמו:

    • גודל.
    • מחיר.
    • האווירה שהם יוצרים ועוד.

    לכן כדאי לעצור, לבדוק את האפשרויות הקיימות ורק אז להחליט איזה סוג של קמין אתם רוצים לשלב בבית או בדירה שלכם. מה שמיוחד בקמינים הללו זה, לפני הכול, העובדה שהחום שהם יוצרים זה חום נעים שמחזיק מעמד לשעות ארוכות. בנוסף לכך, העיצוב שלהם והלהבות יוצרים אווירה נפלאה שאי אפשר להתעלם ממנה. לכן ברור מדוע עוד ועוד אנשים בוחרים באפשרות הזאת בשנים האחרונות וגם לכם כדאי לקחת את זה בחשבון.

    היתרונות של קמין גז

    אחד התענוגות הגדולים של החיים הוא לשבת ביום חורף גשום עם ספר טוב או סדרה טובה בנטפליקס ולתות כוס שוקו, תה או וויסקי אל מול להבותיו המהפנטות של קמין גז המשרה חום רך ומלטף. לצד המראה המרהיב והפרקטיות אותם מציע הקמין הוא בנוסף מציע עוד יתרונות עליהם הצוות המומחה שלנו בחברת 'אל – חום פתרונות משולבים' ישמח לפרט בקצרה במאמר זה. יחד עם זאת, יש לציין כי לכל סוגי הקמינים יתרונות וחסרונות, הן לקמיני עץ, הן חשמליים והן קמיני נפט וכאמור גז.

    מלבד המראה והחום הנעים אשר משרה קמין גז הוא טומן בחובו מספר נוסף של יתרונות שמקלים על בחירת הסוג הזה על פני הקמינים האחרים ובבתי רב בישראל זאת אף הבחירה המועדפת. הנה כמה סיבות לכך:

    • ניתן להתקנה בכל בית: בניגוד לקמינים הפועלים על בסיס חומרי בערה כמו קמיני העצים והנפט המצריכים ארובה לפליטת העשן, קמין הגז ניתן להתקנה גם בבנייני מגורים ולא רק בבתים פרטיים. כמו כן, לאחר השימוש בקמין לא יישאר אפר אותו נצטרך להשליך באופן תדיר ובנוסף החלל הסובב את לא יתלכלך וישחיר כך שגם אין צורך בניקיון שוטף ותחזוקה מרובה.
    • העיצוב והנוחות: הקדמה פורצת הדרך בתחום הקירור, החימום והאוורור בשנים האחרונות יותר ויותר אדריכלים ומעצבי פנים בוחרים לשלב קמינים כפריט נוי לכל דבר המשתלב ואף מעצים את מראהו. מכיוון שסוג זה של קמין אינו דורש פתחי מילוט לעשן הוא ניתן להתקנה כמעט בכל מקום בחלל בו נבחר להתקין אותו.
    • החיסכון: בדיוק כפי שעל חשמל האזרח הישראלי משלם בממוצע עשרות מונים יותר על חשבון החשמל מאשר על חשבון הגז כך גם ההבדל במחירים כאשר מדובר במין המבוסס על גז אל מול המזגן.

    קמין גז – שירות מקצועי וליווי לאורן כל הדרך

    בזכות שלושת המושגים אנו גאים לומר שחברת 'אל – חום פתרונות משולבים' מובילה את תחום פתרונות הקירור והחימום בישראל עם כל סוגי הקמינים לרבות קמיני אתנול או ביו אתנול הפועלים על בסיס החומר ויוצרים בערה של אש אמתית ללא עשן. אנו משווקים, מתאימים ומתקינים לקהל הישראלי את המותגים המובילים תוצרת בלגיה, צרפת והולנד. לאחר שיחת היכרות קצרה והבנת צורכי הלקוח צוות המומחים שלנו יודע להתאים כל סוג של פתרון לחימום או קירור המבנה. פנו אלינו והפכו לחלק ממשפחה שמאז שנת 1990 רק הולכת וגדלה. שיהיה לכם חורף נעים ומחמם.

    קמין גז מחיר

    בשנים האחרונות קמין גז הפך להיות מוצר אשר הולך ותופס תאוצה. אם פעם השימוש העיקרי היה בקמין עצים כיום נראה שישנם גם תחליפים אלטרנטיביים כאשר הבולט שבהם הינו קמיני הגז. השימוש בו הינו קל ונוח והוא מהווה תחלופה הולמת לקמין העץ המוכר והאהוב. מגוון תנורי גז יפיפיים תוכלו למצוא באל חום פתרונות משולבים.

    למה עדיף לקנות קמין גז?

    מעבר לשימוש הקל והנוח, קמין גז מחזיק ביתרונות רבים נוספים:

    • יתרון כלכלי – מבחינה כלכלית קמין גז הינו הקמין המשתלם ביותר, הן כאשר מדובר במחיר הרכישה והן כאשר מדובר בעלויות התחזוקה שלו. כיוון שהוא מגיע במספר וריאציות שונות, בין 6 וואט לבין 11 וואט, לכל אדם ישנה האפשרות לרכוש את הקמין המשתלם לו ביותר מבחינה כלכלית. עיקר האנרגיה עליה פועל הקמין הינה אנרגיית אוויר. כלומר, הקמין מזרים אוויר אל תוך הבית, מחמם אותו בעזרת בוכנות ופולט אותו החוצה. כך למעשה נעשה שימוש קטן מאוד באנרגיה חשמלית.
    • יתרון טכנולוגי – קמין גז משתמש בטכנולוגיה חדישה המאפשרת לו מצד אחד לשמור על הסביבה ולצרוך חשמל באופן מועט ומצד שני עדיין לשמור על מראה אסטטי ויפה.
    • יתרון עיצובי – את קמין הגז ניתן למצוא במראה ייחודי אשר מדמה אח מצד אחד אך מצד שני הוא בעל זכוכית מחוסמת אשר מטרתה לשמור על בטיחות מרבית.

    כמובן שכאשר אנו עומדים בפני בחירה של קמין גז יש לבדוק את תו התקן שלו, האחריות ורמת הבטיחות שלו. אל לנו לשכוח שמעבר ליופי, הבטיחות במוצר ספציפי זה חשובה מאוד.

    שימוש בקמין גז

    ניתן לבחור קמין גז במגוון רחב של צבעים, צורות ודגמים. הוא יכול להתאים לכל עיצוב של כל בית החל מהמראה האריסטוקרטי ועד המראה הכפרי יותר, הוא מופעל בלחיצת כפתור וחסכוני באנרגיה. אין ספק שבחירה בקמין גז הינה הבחירה הנכונה ביות עבור כל בית. במידה והנכם עדיין מתלבטים הצוות של אל חום פתרונות משולבים יוכל לעזור לכם לעבור על מגוון הדגמים הקיימים, להתרשם ולהגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורכם. חברתנו בעלת ניסיון וותק של מעל עשרים וחמש שנים ואנו מנוסים בהרכבה של כל סוגי הקמינים הקיימים בשוק.

    קמין על גז

    אחת השאלות שעולות לאורך תהליך התכנון העיצוב של בית המגורים החדש שלכם היא הצורך בהתקנת פתרונות חימום מיוחדים. אומנם ישראל היא מדינה חמה, אבל זה לא אומר שלא יהיו לנו ימי קור קיצוניים שצריך להתמודד איתם. ולכן, כמו אזרחים רבים גם אתם מחפשים פתרונות חימום יוקרתיים, כאשר אתם רוצים לעצב מחדש את הבית שלכם. בשלב הזה, עולה האפשרות להתקין קמין גז על הפרק, ואתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר שניתן יהיה לעבוד איתם על הפרויקט הזה. ביחד עם אנשי הצוות המיומנים והמקצועיים של חברת אל חום פתרונות משולבים, ניתן לבחור קמין גז מושלם, שמייצר אווירה זה משרת אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך שנים ארוכות של מגורים בבית שלכם.

    מה הם היתרונות של קמינים גז?

    היתרונות של קמין גז בתור מוצרי חימום לבית מגורים יכולים להיות רבים ומגוונים. אבל מבחינתכם הסיבה המרכזית שבגללה אתם רוצים להתקין קמין גז בבית המגורים שלכם היא הרצון לייצר אווירה חמימה ומזמינה כבר בכניסה לבית. חלל הסלון הוא החלל המשותף של המשפחה, ואתם רוצים להרגיש בנוח לבלות שעות ארוכות ביחד עם החברים והמשפחה הקרובים, באווירה מזמינה ונינוחה. ולכן, חשוב לכם להתקין קמין גז בעיצוב מיוחד, אשר משתלב עם שער האלמנטים העיצוביים של הבית, אבל באותה מידה גם משדר יוקרה ומבצע את פעולת החימום בצורה חסכונית יחסית. לפיכך, צריך להשקיע זמן ומחשבה בחיפוש אחרי מוצר אופטימלי שמתאים לכל הדרישות שלכם ומשתלב בצורה מושלמת עם שאר חלקי הבית שלכם.

    קמיני גז – מקצועיות והתקנה בטיחותית

    באותה נשימה, ולצד החשיבות של עיצוב ושימושיות, אתם מצפים גם לקבל סטנדרט שירות והתקנה מקצועיים. בסופו של יום, קמין גז הוא מוצר שחייב לעבוד בצורה בטיחותית ולעבור התקנה בסטנדרט מחמיר לכל הדעות. מה שאומר שאתם לא יכולים להתפשר על הצוות המקצועי שאיתו אתם בוחרים לעבוד. וחשוב לכם לפנות אל האנשים הטובים ביותר, כמו אנשי חברת אל חום פתרונות משולבים, כדי לתכנן את המוצר הנכון לצרכים שלכם, בצורה הנכונה והמקצועית ביותר.

    קמינים במבצע

    כבר תקופה ארוכה שאתם חושבים על שדרוג חלל הפנים של הסלון שלכם ויש מוצר אחד שאתם מאוד רוצים להתקין בבית כדי להפוך את חלל הפנים שלכם למקום הרבה יותר נוח ומזמין. אנחנו כמובן מדברים על התקנת קמין גז או קמין עץ מיוחד, שתשתלב בחלל הפנים אבל גם תאפשר חימום מהיר ונוח במהלך תקופת החורף. יחד עם זאת, אין לכם תקציב מתאים כדי לרכוש קמין גז ואתם מעוניינים למצוא קמין גז במבצע, מבלי להתפשר על איכות המוצר ועל חוויית הלקוח שלכם. היום יותר מאי פעם קל מאוד למצוא קמין גז במבצע, שעומד בכל התנאים שלכם ומייצר את חוויית המגורים האידיאלית. והכל, על בסיס השירות המקצועי של אנשי הצוות של חברת אל חום פתרונות משולבים.

    רכישת קמין גז במבצע – מה חשוב לדעת?

    לפני שאתם רוכשים קמין גז במבצע, יש תהליך עבודה מקצועי שחייב להתבצע על מנת לוודא שאתם מבצעים רכישה המתאימה לנכס שלכם בצורה מושלמת. ראשית לכל, צריך לבדוק את התנאים הפיזיים בנכס, כמו למשל החיבור למערכות הגז והחשמל, והיצירה של תשתיות התקנה בצורה בטיחותית. אך מעבר לכך, אתם צריכים למדוד את המיקום שבו יהיה הקמין שלכם, ולבחור מוצר בגודל המתאים לצרכים שלכם. כמו כן, חשוב להשקיע זמן בחיפוש אחרי עיצוב מיוחד של קמין, כדי להבטיח שעה קמין שלכם משתלב בצורה מושלמת עם שאר האלמנטים העיצוביים בתוך בית המגורים שלכם. כלומר, גם כאשר אתם רוחשים קמין גז במבצע, עדיין יש תנאים בסיסיים שצריכים להתקיים על מנת שאתם תוכלו להיות מרוצים מהבחירה שלכם וליהנות מהמוצר לאורך שנים ארוכות.

    קמין גז מחיר

    כאשר אתם פונים לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת על חום פתרונות משולבים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם תמצאו קמין גז במחיר מעולה. אבל מעבר לכך, אתם גם תדעו שיש לכם צוות מקצועי שעוזר לכם לקחת החלטות מתוך מחשבה ולא מתוך בחירה אימפולסיבית. כך שהמוצר שלכם ישרת את צרכי המשתמשים, בצורה הכי טובה שיש.

    חברות לבניית אתרים חברות לבניית אתרים
    קטלוג
    אל חום קמינים

    מחפשים קמין איכותי? השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תפריט נגישות